mandag 6. juli 2015

Blomsterball ♥

Vi har hatt barnedåp for minstemann, og da laget jeg blomsterballer♥ Jeg var inne på Til Bryllupet, og der har de virkelig ikke bare ting for bryllup ♥ De har blant annet roseblader i alle farger man kan ønske seg. Så med en limpistol, en isoporball og litt fantasi har jeg laget blomsterballer på under 5 minutter. Utrolig dekorative er de også, og som en ''centerpiece'' på et pyntet langbord gjør de seg godt som pynt både til bryllup, dåp, konfirmasjon eller andre anledninger. Eller rett og slett bare som pynt på stuebordet. De ser ut som store roser, og er nydelige. Jeg har laget en liten tutorial, og på Til bryllupet får du tak i roseblader i alle mulige farger ♥ Bilder av dem i bruk kommer senere ♥

1 kommentar:

  1. Kjempe flotte �� takk for supert tips ��

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥