onsdag 24. februar 2010

DT bidrag til Gode Minner - Konfirmasjon



Utfordringen denne gangen var konfirmasjon; Invitasjon, bordkort og takkekort. Her har du mitt bidrag for Mars. Jeg valgte gutt, og tema fisk, maritim og fjæra.
Invitasjonen er brettet helt vanlig i to, mens bordkortet er stanset ut ved hjelp av Spellbinder Nestabilities dies, og takkekortet er et såkalt tri-fold-card. Jeg fant tutorialen på dette på youtube.com, men om noen ønsker en mal legger jeg den gjerne ut her ;)
Ellers er tema det samme på alle tre kortene. Alt er brettet i Bazzill, Canvas White, og mønsterpapiret jeg har brukt er fra Papirdeign. De har et godt utvalg Papirdesign papirer på Gode Minner i Tønsberg. Størrelsen på kortene er 12x15 cm.
Skriften er skrevet ut på hvit Bazzill, alle kanter er distresset med Tim Holtz Edge Ditresser. Blekk: Colorbox Fluid Chalk Creamy Brown, og Chestnut Roan.
Blonde er fra Kort og Godt, alle små paneler er stanset ut med Spellbinder Nestabilities Label. Bølgepapp er malt med Distress Crackle Paint, samme med klesklypa i tre.
Jeg har laget swirler i hamp, og brukt floss fra Gode Minner, og nøkkel og sommerfugl fra Kort og Godt. Fiskekrokene er fra en lokal sportsforretning, og på kroken har jeg hatt Glossy Accents for at ingen skal stikke seg på den.
Skjellene har jeg plukket på stranda selv, og rufset til hampen og limt den inn mellom skjellene.
Flott til gutt helt uten blomster og bling!























2 kommentarer:

  1. wow, disse er high class!!! Så kult med skjellene og det arket digger jeg!

    SvarSlett
  2. Oj, oj noe sååååå lekkert, Jannecke :D Du er bare så utrolig flink :D

    Tusen takk for handelen her om dagen.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥