torsdag 17. mars 2011

DT - Mars - Bordkort konfirmasjon






Pyramide bordkort brettet i Bazzill, og pyntepapir fra Pion design. Navnelapp skrevet ut på pc, og rundet hjørnene. Brun bling fra storyteller, organza bånd, hemp og hjertecharm fra Gode Minner, og sommerfugler stanset ut med Martha Stewart punch.






Disse bordkortene er dekorert på et ''ferdig'' bordkort fra Kort og Godt. Det ene er pyntet med diecuts fra Kort og Godt og brune diamanter fra Storyteller, og pyntepapir, og det andre er pyntet med glitterlim i brunt, og bånd i brunt og hvitt tau, og hjertecharm fra Gode Minner og blomster fra Kort og Godt, stanset ut branch med punch fra Punch Bunch.

11 kommentarer:

  1. Tøffe og delikate, og med herlige harmoniske farger! Love them all :)

    SvarSlett
  2. Lekre bordkort du har laget, Jannecke!!
    Likte veldig godt det øverste!!! En sånn må jeg nok lage...kanskje flere også :D
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  3. nyyyyydelige bordkort. lekre i fargene var de og.
    den rammen var flott, den i midten tenkte jeg på.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  4. WOW!!! Denne er bare helt nydelig.

    SvarSlett
  5. Så masse fint du har i bloggen din. Likte godt disse bordkortene.

    SvarSlett
  6. Nydelige bordkort og en utrolig lekker pyramide :)

    Ønsker deg en strålende dag:)

    klem Janne-lise

    SvarSlett
  7. kjempe fine bordkort <3 har du tutorial på pyramidekortet???
    mvh juanita86n@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei!
    Jeg holder på å lage bordkort til konfirmasjonen min og har hentet inspirasjon fra deg.
    Lurer på hvordan du har festet tråden/båndet og blomstene?
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  9. Hei =)
    Så koselig å høre at jeg er til inspirasjon!
    Jeg knyter først sløyfen, også fester jeg den med Glue Dots etterpå. Samme med blomster og sommerfugler =) Si gjerne ifra om det skulle være noe mer.

    SvarSlett
  10. Heisan
    Kjempe fine bordkort du lager ;)
    Lager du på bestilling og?

    SvarSlett
  11. Hei. Jeg har laget på bestilling tidligere, men det er jeg blitt nødt til å slutte med etter jeg begynte å studere. =) Men de er veldig enkle å lage. Du fester dem sammen som tre kvadrater inni hverandre, brettet på diagonalen. Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥