søndag 28. februar 2010

Telys-kort til min svigermor's bursdag



Nå når kulda får herje ute, er det godt med et fødselsdagskort som varmer!
Derfor fikk min kjære svigermor dette varmende kortet da hun feiret sin fødselsdag i dag.
Kortet er brettet i Bazzill Vanilla etter en mal jeg fant i en blogg, men den er modifisert noe.
Mønsterpapir fra Maja Design, alle kanter er svertet med Colorbox Creamy Brown.
Bakerst er en lomme jeg har lagt fire poser solbærte i en clearbag, foran er det også laget en lomme til en tag vi skrev hilsenen på, kanten er punchet ut med Martha Stewart punch. Jeg fikk plass til fire vanije duftende telys i sidelomma, og en fyrstikkeske kledd med mønsterpapir i bunn. Blonden er fra Gode Minner, blomstene fra Prima, stempel fra stempelglede og fern punch fra Punch Bunch.
God vinter!!








Legger ut malen her, dette er den jeg fant på nett selv, men det er ikke nøyaktig slik jeg gjorde det. Jeg har litt andre formater på kortet, det er høyere enn det er bredt, ikke kvadratik. Også monterte jeg på holderen til selve telysene i etterkant.
Litt sånn for å få det slik jeg ville!
Lykke til!!

13 kommentarer:

  1. Så nydelig kort! Likte både fargene og pynten veldig godt. Hvor stor er den fern punchen din? Jeg har lett etter en sånn, men de finnes i så mange størrelser...

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar!
    Fern punchen mener jeg at var medium i størrelsen om jeg ikke husker feil. Ca. 3 cm i lengden ;)

    SvarSlett
  3. Denne var utrolig fin, Jannecke. Du er så flink:) Du må ha kurs med meg snart! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk =)
    Så koselig!! Vi kan ta oss en scrappe-kveld vi ;)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ så lekker !
    Hører jeg et nytt kurs ;-)
    Denne er utrolig herlig, så MYE i et kort.
    Jeg er imponert.
    klem fra Elin

    SvarSlett
  6. Hurra! Gleder meg allerede:)

    SvarSlett
  7. WOW..så stillig,nesten som kinderegg..lol
    Nydelig utført.

    SvarSlett
  8. Åh så delikat og lekkert!

    SvarSlett
  9. Hei! Har titta innom på den gamle bloggen din rett som det er og kommer til å fortsette med det på den nye.
    Du lager utrolig mye lekkert :-)

    SvarSlett
  10. Så mange koselige kommentarer <3
    Tusen takk!!!!

    Elin: Kurs? Ja, hvorfor ikke? Det er jo en gave i seg selv, og den er helt grei å lage, så det kan vi få til ;)

    Trine Lise: Så koselig! Utrolig hyggelig å vite at jeg har følgere fra den gamle bloggen min også <3

    SvarSlett
  11. Jo bare hyggelig!
    Det ligger noe til deg inne på bloggen min. Du får ta deg en tur inn i hente den.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  12. hei
    lurte på om det var mulig å få kopi av malen til telys kortet

    SvarSlett
  13. Da har jeg lagt ut et bilde av malen jeg brukte selv! Lykke til ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥