søndag 14. februar 2010

Presentasjons LO av meg



Den første utfordringen jeg fikk etter jeg takket ja til å være med i Gode Minner's Design Team var å lage en LO av meg selv for å presentere meg selv på veggen der.
Og det er vel det mest vanskelige jeg har måttet gjøre noen gang. Er god på å scrappe andre venner, dyr og sønnen vår, men meg selv... Ja det var noe annet.
Men her er nå resultatet:
Bazzill kraft kartong, og mønsterpapir fra Papirdesign og Maja Design - Gammaldags Jul og Paperloft - Grandma's House.
Bølgepapp, malt med hvit crackle paint og svertet med stempelputer. Mønsterpapirene er svertet med enten Creamy brown fra Colorbox eller den hvite Memories stempelputa. Sydd maskinsøm med brun tråd. Martha Stewart blondepunch. Prima swirler, og laget swirler av hamp. Blonde fra Gode Minner og Pom pom ribbon fra Gode Minner.
Jeg har støpt blomsterranke i UTEE hvit og svertet med Colorbox Creamy brown og StazOn Timber Brown. Tyll og fjær fra eBay. Store roser fra Prima, og mindre roser fåes på Gode minner.
Quickutz branches, halvperler fra Kaisercraft og sommerfugler med glimmermist og sverte fra Quickutz Revolution og Karen marie Klip.
Alfabet Fiesta fra Quikutz sprayet med Glimmermist og gått over med hvit Glaze penn.







4 kommentarer:

  1. Så utrolig flott LO! Denne ble kjempefin.

    SvarSlett
  2. For en vakker side du har laget, Jannecke :D
    Gleder meg masse til å se flere lo'er fra deg og med deg hihi..... Klem Siw

    SvarSlett
  3. Gurimalla så lekker! Jeg skal lage en ny layout jeg og, må bare få noen til å et bilde av meg først....!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer alle sammen <3

    Ellen: Ja, bare det å få tatt bildet er jo en prosess i seg selv ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥