torsdag 29. april 2010

Jeg har scrappet på do





Som nevnt pusser vi opp, eller vi har vel for å si det ærlig, totalrenovert hele huset!
Turen var nå kommet til ''lille-doen''!

Jeg har malt doen i Eggehvit, og brukt fargen Sjøsand på speilet, og på en damask jeg har laget og kuttet til selv i papp, som jeg har malt på veggen. Inspirasjonen til damasken fant jeg i Heidi Swapp sin damask.

Speilet er så pyntet med tørkede blomster fra Prima, og silkeblomst fra et spann fra Prima. Hydrangea og liljer fra Papirloftet, swirl fra Prima, sommerfugler fra Karen Maire Klip og halvperler fra Kaiercraft. Enkelt, greit og dekorativt ♥





2 kommentarer:

  1. Så lekkert og for en morsom ide :)
    Da er man hekta når man scraper på do som du sier he he :)

    Ha en nydelig dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hey, hey, her er scrapping en del av livet, - herlig!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥