tirsdag 26. oktober 2010

Kalender kurs ♥

Jeg skal ha kurs på Gode Minner 11. November,kl. 18-21, og da skal vi lage kalender!!

Dette blir en kalender hvor vi bruker Papirdesigns Kalenderark, og Bind it all.
Jeg har hentet inspirasjon i skauen rett utefor der jeg bor, hvor vi bruker ore-kongler, og jeg har vært i verktøykassa, og scrappet med ting jeg fant der ♥
Morro morro!!

Jeg har laget en lys, delikat kalender om jobber seg gjennom året og årstidene på en festlig måte. Her er det masse masse detaljer og tenkikker: Gesso, multi-medium, ulike hjemmelagede bakrunner, Glimmermist, Bind it all, også har jeg masse masse tips og ideer til kreativ bruk av gamle boksider ♥
Vi over-stæsjer, uten at det blir for mye stæsj!! ♥

Jeg har ikke lov til å legge ut bilde av denne enda, men jeg legger ut noen teaser bilder, og håper jeg ser dere på kurs ♥

Meld dere på på Gode Minner, og følg oss på Facebook.






1 kommentar:

  1. Åhh så spennende. Gleder meg til å se hele prosjektet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥