tirsdag 20. september 2011

DT bidrag - Shabby chick Layout

Vi i Deign Teamet fikk denne gangen i oppgave å lage en LO hver, i hver vår stil, vi fikk tildelt stilen vi skulle holde oss innenfor, ellers fikk vi frie tøyler =)
Dette ble mitt bidrag:

Mønsterpapiret er rett og slett bare bilde av en kjempetor blodeserviett, så jeg klippet ut den, og limte den på en Bazzill for å få et lysere uttrykk på LO'en. Jeg har heklede blondeservietter fra Storyteller som jeg har malt med Distress Crackle paint.
I tillegg har jeg limt på en blonde rundt midten som en liten ramme. Tags, krone og brosje fra Melissa Frances. Greinen jeg har brukt er fra Prima, men jeg var ikke så veldig fan av de KNÆSJ-rosa blomstene som var på, så den reiv jeg av, klipte kvisten opp i to, og limte på noen i svak lilla. Nøkkel er fra.... Et lokalt loppemarked =)
Bånd med hengene, vakre, dinglende diamanter under bildet.
Thickersene har fått et lag med Crackle Accents ♥





1 kommentar:

  1. Herlan snuppiluppan for en herlig unge og et fantastisk bilde. Så herlig kontrast til pynten!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥