mandag 21. januar 2013

Sammenslåing

Da har jeg bestemt meg for å slå sammen de to bloggene jeg administrerer nå, til èn blogg. Grunnen til dette er at jeg har desverre sett meg nødt til å slutte i Gode Minner's Design Team grunnet at jeg har rett og slett altfor mye på skolen allerede. Det var med tungt sinn at jeg innså at jeg ble nødt til å takke for meg. Men det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å reklamere for dem hver gang jeg har funnet en skatt der inne. Her blir det da et par endringer i utseende og slikt fremover, så blir dette da ikke lengre en ren scrappe-blogg, men alt av hobbyer og aktiviteter vil havne her inne. Håper du fortsetter å følge med ♥ Her kommer et par av de gamle innleggene mine i ''hobbybloggen'' min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥