fredag 3. september 2010

DT bidrag for Gode Minner - September



Utfordringen fra Gode Minner denne gangen var at vi skulle bruke fire Bazzill, ingen mønsterark, og tema skulle være ''Høst i anmars''. I tillegg til dette skulle vi lage mønsterpapir ut av den ene Bazzill'en ;P

Her er mitt bidrag da... Mitt mønsterpapir ser dere i innlegget under hvordan ble til, men det er nå et lysgult Bazzill med brungrå sopper på ;)
Eller har jeg brukt 7 forskjellige Bazzill'er, men jeg stæsjer for mye, så det ene ble skjult helt tilslutt av all pynt og tilbehør :S

Jeg har brukt Martha Stewart sin Double Loop punch, Alle kanter er svertet med Colorbox Fluid Chalk Creamy Brown og Chestnurt Roan, Stemplet med bobleplast.
Brukt thickers, mini alphabet stickers fra my little shoebox. Plukket egne or-kongler i egen skog ♥
Blomster fra Prima e.line og gule små blomster, også fra Prima. Blonde fra Gode Minner.
Takk for morsomme utfordringer, damer!! ♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Flott LO!!Skikkelig høststemning ja:)Kuule kongler da..

    SvarSlett
  2. Se der ja, så høstlig og fint, herlig med soppen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥