torsdag 2. september 2010

Laget meg bakgrunn med sopp - trinn for trinn


Se så lekre avtrykk det blir ♥
Her følger en trinn-for-trinn forklaring ☺


Først vil jeg bare vise dere hvor jeg sitter når jeg jobber ♥
Jeg hadde en gang et eget kontor, men.... He he, når største ungen er blitt stor kansje jeg får et eget kontor igjen.. hi hi!


Dette trenger du: Bazzill, jeg har valgt French Vanilla, med en svak gulfarge, for å få frem litt høst stemning ♥
Champignon, kniv, maling, jeg har brukt Adirondack dabber med fargen Mushroom. ♥


Del Champignonen i to....
(Dette funker også veldig bra med eple, pære, paprika og løk... Har prøvd ;))
Om du vil ha den litt mindre enn det den er i seg selv, deler du den ikke på midten, men litt ut på ''kanten''... Skjønner?


Ta på maling, og trykk ned...


Trykk....


Ferdig trykket mønsterark... Fargen på malingen blir lysere når den er tørket.


Bilder av mitt egenlagede mønsterark i bruk kommer senere ♥

2 kommentarer:

  1. Du er bare helt rå Jannecke! Hvilken fantasi :-)

    SvarSlett
  2. Så kreativ å flink du er! Dette ble jo skikkelig flott mønsterark:).

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥