søndag 23. januar 2011

Hjertesjokoladeeske igjen

Ja, da er det lenge siden jeg har fått laget noen innlegg her, for min pc ble erklært død for et par uker siden, men etter intensiv gjenoppliving, er det en liten gnist her å jobbe med, så da er jeg fornøyd!

Så nå har jeg litt scrapperier å legge ut... Det kommer ut et innlegg her, og et innlegg der, litt sånn etterhvert som jeg få tid =)



Her er en hjertesjokoladeeske jeg har laget til min farfar og hans kone, for de har hjulpet oss ekstremt mye med traktoren vår i det siste, og reparasjoner på denne =)
Takk, farfar!! ♥

Hjertesjokoladeeske kledd med Bazzill og mønsterpapir fra Maja Design. Alle kanter er svertet med Colorbox Fluid Chalck Creamy Brown, og stemplene er fra North Star stamps (inni), og Stempelglede (utenpå).
Blomst fra Prima, og grape brach fra Prima ♥



1 kommentar:

  1. godt du fikk liv i pc igjen.
    en riktig lekker eske du har pyntet. herlige farger.
    ha en fin uke. klem pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥