mandag 28. februar 2011

En liten hjerteeske ♥















Denne hjerteesken laget jeg til min svigermors fødselsdag, og oppi hadde jeg en liten sjokolade ♥
Jeg holder kurs i hvordan man lager denne esken på Gode Minner Onsdag 16. mars kl. 1800-2100, og i tillegg skal jeg lære bort hvordan vi lager de hjemmelagede rosene mine ♥

Esken i seg selv er i Bazzill, hjertene er stanset ut med Nellie Snellen dies, og pyntepapir er fra Maja Design.
Jeg har laget blomsten selv, og farget den med PanPastels i lillatoner. Jeg har også brukt Vintage lace kantpunch fra Martha Stewart, og Glimmermist. Stempel fra Kort og Godt.
Siden pyntet med Glitterlim og blonde fra Gode Minner.

Hjerteesken vi lager på kurset kommer til å bli i andre farger enn lilla, så det blir et litt annet design på den, vi bruker annen pynt, og vi lager rose istedenfor blomst ♥

Håper jeg ser deg på kurs ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥