fredag 25. februar 2011

Morsdagskort til min mor

Oj oj oj, nå føler jeg virkelig jeg ligger etter på blogge-fronten, og det gjør jeg virkelig!
Her kommer morsdagskortene... Bedre sent en aldri ;)



Kortet er brettet i Bazzill etter tri-fold-teknikken. Dette er en fabelaktig måte å brette kort på, for det er en vakker snert på denne i forhold til disse ''brett-på-midten'' kortene, som jeg personlig er litt lei å lage, så da fant jeg dette da =)

Pyntepapir fra Kort og Godt og stanset ut paneler med Nellie Snellen dies, jeg har brukt mye glimmermist Coffee Shop og alle kanter er svertet med Colorbox Fluid Chalck Creamy Brown, og stemplene er fra Stempelglede ♥
Blomster og greiner fra Prima, bånd, blonde og charms fra Gode Minner.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger inn en kommentar!
Det setter jeg veldig pris på ♥